07 August 2016

Copy paste

COPY PASTE HOBI RUMAH BUSUK
===========================

Coti hujung minggu ahad today
Sajer nak membebel macam Kak Jemah sifu puan Anis Hafiza laaa
Jika korang dah ada mula minat untuk melayan hobi rumah busuk
Apa nak susah susah kan
Copy paste jer apa yang aku selalur buat
Kan aku selalur up kan di status wall fb: ir ajak dan instagram: ir_ajak serta di blog: www.irajak.com
Korang ada masa korang baca ler
Tak paham baca sekali korang baca 2 kali 
Jika tak paham lagi korang boleh baca berkali kali
Bukan kena bayoo pun
Ilmu percuma jer
Nak tak nak jer skrang nie
Walaupun tulisan aku atau coretan aku tak sehebat sifu hartanah ku tuan Abang Ensem
At least boleh lah sebagai pencetus idea
Apabila korang dah ada idea
Apabila korang dah paham
Apabila korang dah ada semangat
Apabila korang dah ada konfiden
Korang buatlah secara praktikal
Jangan takut takut untuk untuk ambil langkah berani
Betoikan sifu ku puan Shariza Abd Latif yang aktif berceloteh skrang nie
Jika diizinkan oleh NYA dalam masa terdekat nie akan terbit sebuah buku karya sulung dari aku bertajuk HOBI HARTANAH dan dijangka terdapat 40 sub tajuk iaitu aku kongsikan sebahagian aktiviti rumah busuk yang aku lalui 
Tapi buku aku nie dari segi bahasa tidaklah hebat 
Tak mampu aku nak sebaris dengan sifu ku tuan doktor Azizul Azli Ahmad
Tapi aku berusaha jugak lah untuk menghasilkan sekadar terdaya
Actually niat aku hanya untuk berkongsi sedikit idea dan pengalaman yang aku kutip selama ini
Lagi bersemangat untuk menambah stok hartanah seperti yang dimiliki oleh sifu hartanah jutawan muda Mohd Ali Majis
Aku suker lihat semangat sifu ku doktor Mohd Fadhli Mohd Fauzi menulis setiap kali di wall pesbuk
Kekadang aku jugak kekurangan waktu lapang untuk berkongsi idea
Tapi apabila terbaca tulisan sifu ku tuan Khairul Ezuwan di wall fb maka aku kembali semangat untuk menaip di keyboard nie
Sesekali aku membaca tips dari orang pencen sifu ku Mohd Yusof Ahmad jugak menaikkan semangat untuk aku terus menulis
Jika suker membaca buku buku berkaitan hartanah boleh jer beli dari sifu Shafie Bustan dan sifu Melastik Bintang
Nak lebih paham tentang bab bab perundangan hartanah boleh jer dapatkan buku dna ebok dari tuan sifu lawyer presiden Salkukhairi Abd Sukor
Yang penting korang mesti suker untuk copy paste semua tindakan yang sifu sifu telah buat dan mereka telah terbukti berjaya
Apa nak susah susah semua dah ada di hujung hari kalian semua
Moral of the story ialah COPY PASTE jer bro
Jari aku dah lenguh membebel nie
Chow dulu
Aku sekadar melayan hobi hartanah jer

Ir. AJAK
www.irajak.com






No comments:

Post a Comment