10 January 2017

Masuk lelong

AKU NAK MASUK LELONG

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Today aku bercoti rehat

Sajer berjumpa kenkawan di luar bilik lelongan awam di kalangan pembida ... agent lelong ... agent hartanah ... kawan lawyer ...

Jap lagi aku nak masuk bilik lelong

1 unit hartanah yang ada lebih 50 orang pembida

Sejarah bagi aku lah

Aku termasuk dalam kalangan lebih 50 orang pembida itu

Memang meriah lah nie jap lagi

Agak agak berapa lah harga akan pergi

Ini bermakna tanah ini sangat menarik perhatian semua pembida ... mungkin "sangat valuable"

Doakan aku yer kenkawan 

Aku adalah melayu (minoriti) di kalangan non bumi bagi kes ini yang lebih dari 50 orang pembida

Berjuang dengan berkat doa dari kalian semua

Sekadar melayan hobi jer

Sambil kutip pengalaman 


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk

Di luar kamar lelongan

10 January 2017



No comments:

Post a Comment