08 January 2017

Sold out

BUKU: HOBI HARTANAH

CETAKAN PERTAMA TELAH HABIS DIJUAL

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


SOLD OUT

Semua jumlah buku cetakan pertama telah habis dijual

Aku dengan rasa rendah diri ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang menjadi pembeli dan pembaca

Tanpa anda semua siapalah aku untuk menjadik penulis buku

.

.

Doa dan harapan aku dimakbulkan

Untuk menyumbang sebahagian hasil jualan iaitu RM5 setiap hasil jualan buku ke PUSAT TAHFIZ DARUL ULUM PAROI SEREMBAN

Telah dilakukan

.

.

Sangat sangat aku nak ucapkan setinggi tinggi ucapan terima kasih kepada Sifu Tuan Abang Ensem Meor Zaidee yang telah sudi menjadi penerbit dan editor

Tanpa tunjukajar beliau amat sukar buku sulong ini terhasil

.

.

Buat rakan rakan yang bantu mempromosi buku ini ... aku ucapkan ribuan terima kasih jugak yer

Buat sifu puan kak jemah Anis Hafiza dan sifu tuan doktor Azizul Azli Ahmad ... banyak membantu menjualkan buku ini ... kalian sumber inspirasi 

.

.

Buat mereka yang belum berpeluang untuk memiliki buku ini

Tunggu stok untuk CETAKAN KEDUA pulak yer

Sekadar mahu berkongsi pengalaman mewangikan rumah busuk

😄👍

Mohon SHARE kan untuk menfaat kenkawan


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment