09 January 2017

Modal

MODAL RUMAH BUSUK

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Ada ramai jugak yang inbox aku

Bertanyerkan soalan:

"Camner nak dapatkan modal untuk layan hobi rumah busuk"

Jawapan dari aku:

"Terus terang aku cakap bahawa aku ada meminjam personal loan dari CIMB Islamic Bank dan Kuwait Finance House berjumlah RM375 ribu pada tahun 2010 yang lalu"

Sekitar 7 tahun yang lepas

Itulah salah satu modal pusingan yang aku buat

Bayaran ansuran bulanan berjumlah RM3043 dengan potongan gaji bagi tempoh 20 tahun

Jelas tertera pada slip gaji

Aku tak malu nak cakap bahawa aku memang pinjam duit bank yer

Janganlah korang kutuk aku plak yer

Malu aku nak cakap 

Tapi itulah kenyataan nyer

Nielah akibat melayan hobi hartanah rumah busuk

Alahaiiii 


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment