27 January 2017

Pemikir negara


AURA POSITIF DI PAGI JUMAAT
πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡ΎπŸ‡²πŸ‡Ύ

Bergambor bersama orang hebat dari MAJLIS PROFESOR NEGARA ... Tagline PEMIKIR NEGARA
Jabatan Perdana Menteri
Profesor Dato Dr Alias Abdullah
Ketua Kluster Kejuruteraan
Orang hebat yang selalur keluar di kaca tv dan memberi input untuk kebaikan ummah
.
.
Aku diberi peluang untuk duduk semeja bersama TEAM PEMIKIR NEGARA untuk memberi input bagi merencana kan sesuatu untuk negara
Cuma aku ada rasa segan sket laaa disebabkan tiada title profesor atau kelulusan phd ... alahaiiii
Tugasan sepanjang tahun 2017
Agak berat sket tapi digagahi jua
Surat lantikan telah diterima sebagai orang paling bawah dalam carta organisasi kerja kompenan "PERANCANGAN"
Aku terima tugasan ini demi untuk menyumbang idea bagi kebaikan ummah
Aku anggap ini juga fardhu kifayah
Agar apa yang aku buat boleh membantu untuk mengalir saham di sana kelak
Itulah doa dan harapan aku
Korang doakan juga yer
InsyaAllah
Aamin

Ir. AJAK
Hobi rumah busuk





No comments:

Post a Comment