30 July 2017

Jangan malu

JANGAN MALU UNTUK MILIKI RUMAH BUSUK


Pagi ahad nie jejari pun slow nak menaip

Jangan kisah kan apa orang nak cakap

Jangan pedulikan jiran nak kata apa pun

Jangan ambil pot kenkawan nak kutuk

Tapi pujuk pasangan agar menyokong usaha kita

.

.

Jangan malu untuk miliki rumah busuk

Jika tak kenal maka tak jatuh cinta

Dah kenal & dah jatuh cinta

Berbiji biji rumah busuk akan diburu

.

.

Jenuh dah saya menulis ceriter rumah busuk

Banyak gambar rumah busuk saya uplud

Siri seminar juga telah saya kongsikan pengalaman 

Sesi personal coaching pun makin ramai saya penuhi jadual

.

.

Saya pun buat dek jer korang nak kutuk

Saya buat muka seposen jer lawat rumah busuk

Saya terus ghairah memburu rumah busuk

Saya jalan terus jer lah wangikan rumah busuk


Sekadar membebel di pagi ahad

Korang nak baca ... bacalah

Tak nak baca ... aku pun tak kisah

Yuhuu😄


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


Nota:

Gambar sebenar kes rumah busuk yang telah menerima sentuhan "Ir. AJAK" dan "Team Kontraktor"

Sebelum & Semasa & Selepas

Nampak perubahan yang sangat ketara

Wow !


No comments:

Post a Comment