30 July 2017

Parking

PERSONAL COACHING 

SEMBANG HOBI HARTANAH RUMAH BUSUK

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Lokasi: Mamak Temiang Corner, Seremban, Negeri Sembilan

Tarikh: cadang kan lah tarikh yang sesuai 

Masa: malam mulai jam 8.30pm hingga 10.30pm (2 jam)

Kadar komitmen fee bagi 2 jam untuk:

1 orang = RM150

2 orang = RM250

3 orang = RM350

4 orang = RM450

Agenda:

Sembang aktiviti hobi hartanah rumah busuk

Boleh tanya soalan dan saya akan cuba jawab berdasarkan aktiviti dan pengalaman saya

Jika korang tak tahu nak sediakan soalan ... saya dah sediakan lebih 25 soalan yang boleh ditanyerkan ...

Nota: korang belanjer saya di mamak yer

Sonyum sket😄

Saya akan berikan FREE sebuah buku HOBI HARTANAH bernilai RM30

Sekadar mahu memberi manfaat sambil berkongsi pengalaman yang saya ada dan idea

InsyaAllah 

😄👍


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


Nota:

GST saya serap ... Hehehee 😄


No comments:

Post a Comment