02 July 2017

Serahkan kunci 

CARA "Ir. AJAK" MEMBERI MANFAAT MELALUI "RUMAH BUSUK"


Semalam tarikh 1 Julai 2017

Tercatat lagi satu lembaran dalam diary aktiviti kehidupan "Ir. AJAK" berkaitan rumah busuk

Memberi peluang kepada rakan buyer masuk awal ke dalam rumah

Perjanjian SnP bertarikh 16 Mac 2017 bermakna transaksi belum selesai sepenuhnya

Proses dokumentasi masih berjalan melalui pihak lawyer

Kunci rumah telah saya serahkan

Ini budi bicara saya

Maka rakan buyer boleh masuk awal

Ini cara saya untuk membantu dan memberi manfaat

Saya tidak punya wang dan kekayaan yang boleh diagih agihkan

Apa yang saya ada akan cuba diberi manfaatkan 

Saya rasa heppy dapat memberikan manfaat kepada orang lain

Terasa nikmat sangat sangat berbuat demikian

Saya acapkali terbayang kan betapa gembiranya rakan buyer mnerima sejambak kunci pintu rumah

Lebar sonyuman mereka

Kerap dah saya berbuat sedemikian bagi kes kes yang lepas

Cer korang ceriter perasaan korang tatkala menerima kunci rumah yang korang beli tur

Korang heppy kan kan

Misi "Ir. AJAK" amat jelas untuk memberi manfaat kepada ummah dengan cara tersendiri dengan kemampuan yang ada melalui aktiviti "rumah busuk"

Tulisan pada LANAI tempohari pun menceritakan perkara yang sama

Saya cuba permudahkan segala urusan transaksi 

Malah bukan profit dan kekayaan yang dikejarkan semata mata 

InsyaAllah 

Yuhuu😄


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk



No comments:

Post a Comment