08 December 2017

Flight 

SAYA TIDAK BERPELUANG NAIK KAPAL TERBANG SEHINGGA UMUR 27 TAHUN


Ini kisah benar

Saya tidak berpeluang untuk naik kapal terbang sehingga lah umur saya menginjak ke 27 umur tahun

Ini lah realiti kehidupan

.

.

Saya dari kecil punyai impian untuk naik kapal terbang

Setiap kali kapal terbang melalui ruang udara di kampong pasti saya akan mendongakkan kepala memandang kapal terbang

Setiap kali deruman bunyi kapal terbang itulah menguatkan semangat saya untuk berusaha suatu hari nanti pasti berpeluang untuk naik kapal terbang

Kasihan kat saya kan kan

.

.

Dengan impian itulah menaikkan semangat saya untuk mengejar sesuatu dalam kehidupan ini

Walaupun ini hanya lah nikmat dunia

Betoikan 

.

.

Inilah kisah saya

Ceriter sebenar yang saya paparkan

Berbeza dengan kidos saya sejak dari kecil sudah berpeluang untuk naik kapal terbang ke oberc

Itu rezki mereka kidos

Alhamdulillah 

.

.

Cer korang citer plak

Bila kali pertama naik kapal terbang yer

Atau masih belum berpeluang lagi ... yang belum berpeluang lagi tur saya senantiasa mendoakan agar peluang itu akan kunjung tiba jua nanti ... InsyaAllah 

.

.

Kisah ini sekadar kisah saya sahaja yer

Tiada kena mengena dengan yang lain

Yuhuu 😀


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment