27 December 2017

Pintu

PASANG PINTU RUMAH BUSUK


Cuti:

Hujung tahun gini

Ramai yang ambil cuti rehat

Sambung cuti krismas

Mungkin juga sambung cuti tahun baru 2018

Ambil 4 hari cuti boleh bersambung jadi panjang

Cik neelofa pun bercuti di dubai

Abang fatah amin & fazura kesejukan di london

Di mesia panas macam biasa ler


Pintu kayu:

Aktiviti rumah busuk diteruskan juga

Cuti hujung tahun ker tidak jadi hal

Terus jalan kejar jadual yang saya tetapkan

Progres makin banyak dah

Dah nampak iras iras rumah wangi

Dah pasang pintu kayu

Tingkap belum pasang lagi ler


Istiqamah:

Nak layan rumah busuk nie

Buat dek jer apa orang nak cakap

Netizen memang macam macam kutuk kan

Saya terus istiqamah 

Nie jer hobi saya mampu buat

Hobi melancong ke oberc hanya setahun sekali berpeluang bersama family

Nak layan superbike tak der lesen b full

Nak layan awex macam cik neelopak saya tak ensem macam abam patah dan saya tak kaya pun

Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


No comments:

Post a Comment