19 December 2017

Zakat

TUNAIKAN KEWAJIPAN BERZAKAT

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️


Hari ini saya bercoti rehat

Banyak urusan yang cuba diselesaikan

Urusan peribadi

Termasuk urusan di pejabat zakat

Terasa sangat gembira


Kerana saya diberi peluang oleh ALLAH s.w.t untuk menunaikan kewajipan berzakat untuk tahun ini setelah cukup haul dan nisab

Ini target peribadi saya

Ini KPI saya setiap tahun

Ini matlamat saya


Berusaha bersungguh sungguh untuk meningkat bayaran zakat setiap tahun untuk peribadi diri saya

Saya selalur berdoa agar diberi peluang agar mampu meningkatkan jumlahnya

Agar hasil tersebut membolehkan saya menunaikan kewajipan berzakat

Untuk kebaikan asnaf yang berhak

Alhamdulillah saya bersyukur kerana telah berjaya menunaikan untuk tahun 2017

Moga rezki yang diperolehi beroleh keberkatan 


Moga tahun depan 2018 akan memberi peluang untuk saya berbuat sedemikian rupa untuk kesekian kalinya

Diberi kesihatan dan kelapangan yang baik

InsyaAllah 

Aamiin

😄


Ir. AJAK


No comments:

Post a Comment