06 May 2018

Boros

SAYA NIE BOROS


Satu sifat yang kurang bagus yang ada pada diri saya ialah “boros”

Saya mengaku nie

Ya pengakuan ikhlas dan jujur

Tolong jangan kecam saya ... cam ner nak berubah nie ... TOLONG TAIP KAN KATA NASIHAT UNTUK SAYA

Jika membeli di kedai runcit ... mesti sebakul

Jika ke mini market ... mesti penuh sebakul jugak

Jika singgah di hypermarket ... mesti penuh setroli dengan pelbagai barang

Jika singgah ke kedai pakaian ... sebakul jugak lah nampak nyer

Tur yang kemaruk “boros” tur sejak dolu dolu asyik “tapau rumah busuk” jer ... alahai malu pejam mata laaaπŸ™ˆ

.

.

So kesimpulan dan nasihat saya ... jangan ikut sifat yang tak baik yang ada pada diri saya yang ini

Tapi yang bestnyer ... soppink nie seakan akan terapi minda yang menjadi kita heppy heppy selalur

.

.

Jenuh nak bayo sebakul pakaian nie ... hampir 40 pieces ... riban jugak laa nie ... gaji lambat lagi nak masuk ... apa macam nie

AdusπŸ˜€


Ir. AJAK





No comments:

Post a Comment