22 May 2018

Menteri kabinet

MENTERI KABINET MALAYSIA


Tahniah kepada semua Menteri Kabinet Malaysia yang baru diketuai oleh YAB Perdana Menteri

Selamat mula bertugas kepada Yang Berhormat

Barisan kepimpinan yang mantap

Malaysia baru

Semangat baru


Untuk memacu Negara Malaysia yang gemilang

Semua rakyat berharap dan senantiasa berdoa agar Negara akan terus maju jaya

Rakyat dapat hidup dengan aman damai dan sejahtera

Kos sara hidup yang mampu bagi kita semua rakyat marhaen

Saya juga mahu anak anak bangsa kita semua boleh meneruskan kehidupan yang baik baik pada masa akan datang


Harapan saya

Harapan isteri saya

Harapan anak anak saya

Harapan kalian semua juga

Harapa kita bersama bersama

Harapan melihat Negara Malaysia tercinta


Ini tanahair kita

Ini tanah kita dilahirkan

Mungkin ini juga tanah kita disemadi kan kelak

Kepada ALLAH kita bermohon dan berserah

InsyaAllah 

Amin😀👍


Ir. AJAK

Cuma saya hanya banyak meluangkan masa dengan layan hobi hartanah rumah busuk pada hari cuti hujung minggu & kelepasan am


Nota:

Gambar saya perolehi dari sumber internet google






No comments:

Post a Comment