08 May 2018

Memikat

FOKUS MEMUJUK ISTERI


Sedang berusaha fokus memujuk

Mencari kekuatan untuk terus merayu rayu

Cuba gabungkan teknik memujuk dan merayu ... korang jangan lah golak plak😀

Lokasi hanya di gerai tepi jalan jer

Nak gie kodai setabak minum kopi mahai kurang modai plak weh

Hehehehe 😀

.

.

Apa yang nak dirayu tur Ir. AJAK ooiii

Cer agak agak nyer

Hehehehe 😀

.

.

Biasa nya jika memujuk merayu tur 

Mesti nak minta izin

Ya nak minta izin dari si isteri laa nie

Memang saya nak minta izin laaa nie

Teekedu plak suara tersekat sekat kat kerongkong

Jeng jeng jeng

.

.

.

.

.

Ya saya nak minta izin nie

Untuk tambah lagi

Tambah lagi koleksi RUMAH BUSUK laaa

Korang ingat apa tur yer ... nak nambah quota ker ... hehehehe ... bukan saya tak berani nak tambah quota ... tapi saya sayang bini ooii tur yang hanyo ado 1 isteri jer

Saya suka keputusan dicapai secara sepakat supaya mudah untuk saling menolong antara satu sama lain

.

.

Kata sepakat itu tentang perkara melibatkan:

  1. Lokasi rumah
  2. Harga rumah 
  3. Keadaan rumah
  4. Konsep nak ubahsuai & repair
  5. Tujuan dimiliki 
  6. Kos untuk ubahsuai & repair
  7. Bila nak mulakan wangi

Tur jer nak cakap 

Muafakat membawa berkat

Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk 


#rumahbusuk





No comments:

Post a Comment