26 July 2019

Baiki sahaja

RUMAH BUSUK 2 TINGKAT


Rumah busuk 2 tingkat

Kes ini hanya skop kerja dibaiki bagi sempurna didiami sahaja

Tidak ada buat major ubahsuai seperti tambah porch dan sebagainya


Nampak sudah sempurna dilaksanakan:

  1. Baiki mana yang rosak
  2. Pasang plaster siling
  3. Pasang lampu
  4. Ganti lampu 
  5. Baiki table top yang rosak
  6. Pasang simple kitchen kabinet
  7. Pasang pagar
  8. Ganti pintu
  9. Cat seluruh rumah di dalam dan luar rumah


Jarak beratus kilometer dari seremban

Alhamdulillah team yang saya bekerjasama dengan mereka sangat baik n hebat👍

Saya kagum n bangga dengan mereka

Kes ini telah didaftar hakmilik di pejabat tanah oleh pihak lawyer

Dalam masa terdekat akan dapat hakmilik 

Maka dah boleh rancang untuk memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan


Moga usaha yang saya n team lakukan ini akan memberi manfaat yang sempurna kepada insan di luar sana

Moga Allah membuka jalan jalan kebaikan kepada semua pihak yang terlibat

Usaha yang murni pasti ada ganjaran di sisi NYA di sana kelak

Berkat pada pagi jumaat penghulu segala hari

InsyaAllah Aamiin 😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk


Nota:

Terima kasih kepada team team saya

Kerjasama ini kita akan teruskan

Demi usaha untuk memberi manfaat kepada ummah di luar saya yang memerlukan khidmat kita

Tahniah semua😀👍










No comments:

Post a Comment