30 July 2019

Work place

WORK PLACE SAYA DI RUMAH


Pagi cuti pertabalan agong today

Selamat bercuti kepada semua rakyat malaysia

Mesti syok kan dapat bercuti today 

Sajer nak kongsi kan sket cerita


Jika perlukan urusan dokumentasi

Ini lah tempat saya bekerja kat rumah

Berselerak sket keadaan nya

Macam macam ada sekeliling saya

Fail rumah busuk pun bertimbun

Tak sempat nak susun elok elok


Yang penting ada kelengkapan keperluan saya:

  1. Ada kerusi
  2. Ada meja
  3. Ada lampu 
  4. Ada aircon & kipas
  5. Ada komputer 
  6. Ada internet 
  7. Ada stationery yang lengkap ... nak stapler besar pun ada kat tepi kaki tur ... nak puncher besar pun ada untuk senang tebuk lubang
  8. Ada tv kecil nak tengok berita semasa
  9. Nak print & photostat kat luar bilik ada mesin untuk digunakan
  10. Minyak massage pun ado sebotol tauuu ... saya guna masa buat fisio sendiri tangan kiri saya yang patah ... Hehehehe 😀


Kekadang sampai larut malam saya di sini untuk pelbagai urusan berkaitan kerjaya dan hobi

Kat meja saya ini wife n anak2 pun jarang kacau saya buat kerja

Dia orang tahu apabila saya duduk di meja itu buat kerja ... saya sedang fokus sesuatu lah tur

Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk






No comments:

Post a Comment