09 July 2019

Beri manfaat

Ir. AJAK BERI MANFAAT MELALUI RUMAH BUSUK


Lewat potang semalam

Sign perjanjian dengan buyer

Lokasi di pejabat lawyer

Dalam suasana hujan renyai renyai


Kes ini saya terharu

Buyer masih muda

Anak baru seorang umur 2 tahun

Beliau bukan pegawai tinggi

Beliau bukan eksekutif

Kerja biasa biasa jer


Kemampuan untuk bayar deposit tinggi agak kurang

Saya cuba permudahkan

Bayar jumlah yang paling terendah jer

Saya terima seadanya 


Niat saya mahu membantu

Niat saya mahu mudahkan

Niat saya mahu seramai mungkin yang dapat manfaat 

Niat saya nak teruskan usaha ini selagi terdaya


Kes ini buyer dah lama impikan rumah hasil sentuhan Ir. AJAK

Beliau jadikan salah satu gambar rumah busuk yang saya wangikan kes dahulu sebagai wallpaper di hp

Memang dia impikan rumah idaman

Dia berusaha sungguh sungguh untuk miliki rumah landed yang telah siap ubahsuai dan tidak payah nak buat itu ini bagai


Alhamdulillah

Saya heppy kerana dapat bantu orang lain

Saya dapat gembira kan orang lain

Allah makbulkan doa dari buyer 

Saya cuba yang terbaek😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk









No comments:

Post a Comment