15 July 2019

Jangan kutuk

NIE JER KETER YANG Ir. AJAK LAYAN RUMAH BUSUK


Ikhlas cakap

Ir. AJAK tak der keter mecedis

Bm pun lagi ler tak der

Keter sensasi trendy viral masa kini munyi kuat 2 pintu kebanggaan kenkawan yang hebat berjenama “mutang” tur lagi ler tak mampu dek akal saya


Nie jer keter yang mutlak atas nama Ir. AJAK tiada hutang dengan mana mana bank seluruh malaya

Jangan kutuk saya yer

Jika terjumpa saya memandu keter nie jangan lah kutuk saya “nie jer keter yang Ir. AJAK mampu pandu untuk layan hobi hartanah rumah busuk”


Malu saya hanya memiliki keter ini jer

Umur keter nie dah meningkat ke anak dara sunti 22 tahun ikut surat beranak pada tahun 1997


Cer korang tempek gambo keter yang korang miliki TANPA ansuran ke kaunter bank setiap bulan sebagai contoh jumlah ansuran rm0.5/1/1.5/2/2.5/3/3.5/4k 

Alahai Ir. AJAK nie bikin panas ler pepetang nie


Yuhuu😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk





No comments:

Post a Comment