11 July 2019

Halal

Ir. AJAK HALALKAN ILMU RUMAH BUSUK 


Saya Ir. AJAK halalkan ilmu rumah busuk yang pernah saya kongsikan sejak bertahun tahun dahulu kepada kalian semua

Perkongsian saya melalui banyak platform seperti:

  1. Wall Facebook
  2. Tulisan di buku
  3. Wall instagram
  4. Tulisan blog Ir. AJAK
  5. Whatapps
  6. Seminar
  7. Sembang di mamak
  8. Santai di kopitiam
  9. Telefon call
  10. Direct DM/PM pada mesenger
  11. Mungkin platform lain lain


Ada yang mesej saya bahawa ramai mereka yang sudah mendapat manfaat dari sedikit ilmu & pengalaman yang saya kongsikan selama ini

Ada yang minta izin halalnkan ilmu ... saya halalkan yer

Malah saya izin dan galakkan untuk dikongsikan dengan insan lain


Siapa yang sudah dan pernah lakukan transformasi rumah busuk menjadi rumah wangi

Mohon tempek kan gambar kat wall komen

Sama sama kita kongsikan dan mendapat manfaat

Boleh cerita kan pengalaman jua


Yakinlah apabila kita kongsikan ilmu yang kita ada

Ilmu yang kita ada tidak akan berkurang dan luak pun

Malah saya amat yakin bahawa ada ilmu baru yang lain kita yang perolehi pada masa depan

InsyaAllah😀


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


#rumahbusuk






No comments:

Post a Comment