03 July 2020

Discas wad

ALHAMDULILLAH SAYA DAH DISCAS DARI WAD


Alhamdulillah 

Saya dah discas dari wad 

Terima kasih kepada semua kenkawan yang telah mendoakan untuk saya sewaktu menerima rawatan di wad hospital

Berkat hari Jumaat penghulu segala hari 

Berkat jua doa dari kalian semua kenkawan 

Aamin


Terima kasih Team Doktor Jef dan semua nurse 

Terima kasih jua yang datang melawat n hantar bakul buahan 

Wife yang selalu menemani di wad pada waktu rehat

Kidos yang mendoakan jua 

Ibu dan adik2 mendoakan saya di sini

Emak selalu call bertanya kabar ... Doa emak penuh bermakna 


Saya bersyukur kepada Allah

Semua urusan di hospital berjalan dengan baik

Saya redho ketentuan dari NYA

Kali ke 2 saya masuk wad akibat batuk sebegini 

Kali pertama dahulu batuk kuat & masuk wad juga pada selepas balik dari Ibadah Umrah tahun 2017 ... masa tur apabila batuk terasa pedih pada tekak dah luka kerongkong agaknya 


Saya berdoa jua agar proses penyembuhan seterusnya berjalan baik dengan izin dari NYA ... agar saya boleh jalani kehidupan macam biasa ... InsyaAllah 


Saya cuba untuk menjalani kehidupan harian macam biasa

Saya kena kuat semangat seperti kenkawan yang lain

Aktiviti layan hobi hartanah rumah busuk senantiasa dalan fokus saya selalu 

Cuma Doktor nasihatkan agar jangan tinggal untuk pakai penutup mulut n hidung pakai mask untuk elak habuk halus masuk ke dalam mulut & paru paru 


Rumah busuk memang sudah menjadi minat saya

Saya yakin dan amat percaya bahawa semua yang berlaku adalah perancangan Allah yang sebaiknya 

Sebagai hamba NYA ... saya ikut sajer segala perancangan ALLAH s.w.t telah tetapkan untuk saya n family 


Mesti ada hikmah di sebaliknya

Doakan saya untuk saya yer kenkawan 

Saya perlukan sokongan dari kalian juga untuk saya terus berkongsi cerita di wall media sosial ini

InsyaAllah 

Amin


Ir. AJAK

3 Julai 2020





No comments:

Post a Comment