12 July 2020

Serba Salah

SERBA SALAH NAK KONGSI CERITA RUMAH BUSUK


Nak dikongsi cerita lelebih kang 

Ada yang kata nak menunjuk 

Macam dia sorang jer yang mampu nak layan rumah busuk 

Dan dan letak atas nama hobi ye dak 


Yer lah kan

Tak dikongsi boleh juga di katakan kedekut ilmu bagai 

Nak kaya sorang lah 

Nak untung sorang lah 

Sombong lah gitur gini bagai nya 


Ada yang boleh terima apa yang kita kongsi kan

Pandangan setiap orang berbeza beza 

Tak sama cara pikir 

Tak sama nada cakap

Tak sama kehendak pun 


Senang citer 

Jika perkongsian saya Ir. AJAK

Membawa manfaat 

Korang boleh terus folow 

Jika korang rasa bazir masa

Tak payah ambil kisah 

Saya tak ambil hati 


Saya sekadar berkongsi cerita n pengalaman 

Saya tak bleh paksa sesiapa nak benci atau suka saya 

Dah gini cara saya layan hobi 

Ini minat saya sejak dari dolu dolu 


Sajer nak bebel pada weken nie kan 

Progress Reno rumah busuk kes skrang makin nampak dah

Tiang porch pun dah mula nak tegak 

Alhamdulillah 😄


Ir. AJAK

Hobi hartanah rumah busuk 


#rumahbusuk

#rumahwangi

#hobihartanah

#irajak

#irajakchannel

#irajakchannelyoutube

Ir. AJAK CHANNEL YOUTUBE 


https://www.youtube.com/channel/UCsKkCLR0UHjCRfJeAxGzv-Q





No comments:

Post a Comment