20 July 2020

Jiran cakap ada JIN

BERKONGSI CERITA RUMAH BUSUK: JIRAN SIAP PESAN ADA “JIN” DALAM RUMAH ITU SEWAKTU SAYA LAWAT LEPAS ASAR SEMALAM


Monday blues mesti korang bermalas malasan yer

Hari isnin hari baru untuk minggu ini

Macam macam kita nak buat dan rancang kan


Weken petang semalam 

Saya mesti nak lawat rumah 

Ada 3 lokasi saya lawat bersama wife

Yang lokasi satu rumah tur jiran sebelah siap cakap “ada Jin dalam rumah tur” potang semalam 

Cuak juga saya nak masuk weh 

AdoiiiiπŸ˜„


Berkongsi cerita rumah busuk:

1. Untuk membeli rumah undercon ramai yang berpusu pusu ke rumah contoh yang disediakan oleh pemaju


2. Untuk memiliki rumah subsale mesti ramai yang mencari rumah yang cantek sempurna


3. Lain pulak dengan hobi saya yang suka mencari rumah busuk


4. Di mana ada rumah busuk di situ yang saya singgah


5. Di ceruk taman ada rumah busuk yang dah tumbuh pokok sebesar peha kaki disitulah saya meredah masuk rumah busuk


6. Di mana ada tampal iklan "lelong" rumah busuk di situlah saya singgah mengambil nombor telefon


7. Di mana kenkawan berceriter ada lokasi rumah busuk disitulah saya terkejar kejar untuk pergi lihat


8. Kekadang kidos saya pun cakap "papa nie asyik layan rumah busuk jer"


9. Saya singgah rumah busuk dan ada jiran sebelah cakap "ada penunggu dalam rumah busuk tur" maka saya gagahi jua ... Korang jangan mintak saya explain lelebih bab zombi nie yer


10. Makin saya layan rumah busuk makin seronok pulak dirasakan


11. Malah saban hari saya terima mesej bertanyer kan bab rumah busuk ... saya cuba layan jua walaupun kekadang lewat kerana kekangan waktu tapi cuba nak balas ... Kan kan kan


12. Saya seronok berkongsi ceriter bab rumah busuk kerana setiap kali saya berkongsi dengan korang akan timbul perasaan bersemangat


Korang boring ker

Saya asyik menulis bab rumah busuk nie

Sajer survey πŸ˜„


Ir. AJAK

Layan hobi hartanah rumah busuk 


#rumahbusuk

#rumahwangi

#hobihartanah

#irajak

#irajakchannel

#irajakchannelyoutube

Ir. AJAK CHANNEL YOUTUBE 


https://www.youtube.com/channel/UCsKkCLR0UHjCRfJeAxGzv-Q




No comments:

Post a Comment