08 July 2020

Sold

SOLD


Alhamdulillah 

Today tarikh yang cun 07.07.2020 penuh keceriaan 

Kat lazada n shoppe pun ado sale dengar citer nyer 

Kfc pun offer 6 ketul ayam dengan harga RM33 jer promosi hingga esok tau 


Saya syok sekali melayan semua pertanyaan pada inbox FB Mesenger 

Kita terus ukhwah silaturrahim 

Saya berpeluang untuk memberi manfaat kepada yang selayaknya 

Itulah doa saya selalu setiap hari


Itulah matlamat saya untuk memberi manfaat kepada seramai mungkin ummah melalui asbab “RUMAH BUSUK” yang dah  mewangi

Bagi mencari redho ALLAH swt & berusaha untuk mengejar agar ALLAH swt sayang kita semua 


Rumah yang baru diiklankan pada sekitar waktu zohor siang tadi 

Telah dilamar oleh bakal buyer

Buyer telah buat bayaran deposit awalan sejumlah RM1k sahaja melalui transfer ke akaun maybank


Buyer suami isteri merupakan pasangan yang baru berkahwin difahamkan ada baby kecil seorang 

Masih muda umur mereka belum sampai umur 30 tahun pun 


Buyer dijangka akan buat permohonan kemudahan pinjaman LPPSA

Pasti nya akan gunakan khidmat pihak panel lawyer LPPSA yang dah tahu selok belok cara proses permohonan 


Kes ini berurusan direct dengan saya sebagai owner rumah 

Ini salah satu cara untuk saya buat ENGAGEMENT & BONDING dengan follower lebih 30 Ribu


Saya akan bantu urusan selanjutnya

Tindakan selanjut nya akan proceed:

  1. Apply loan LPPSA
  2. Penyediaan SPA & Sign ... dah mesej panel lawyer untuk urusan selanjutnya 


Jikalau lah

Jika loan buyer tidak lulus pada suatu hari nanti 

Saya akan buka semula untuk iklan dijual yer ... InsyaAllah

Terima kasih atas sokongan & doa dari kalian semua yer


Pohon maaf kepada yang mesej & tidak sempat nak balas semuanya buat masa ini

Ramai sangat yang mesej kepada saya

Nanti saya cuba balas yer ... InsyaAllah 

😄


Ir. AJAK

Hobi hartanah rumah busuk 


#rumahbusuk

#rumahwangi

#hobihartanah

#irajak

#irajakchannel

#irajakchannelyoutube

Ir. AJAK CHANNEL YOUTUBE 


https://www.youtube.com/channel/UCsKkCLR0UHjCRfJeAxGzv-Q





No comments:

Post a Comment