18 March 2016

Copy paste jer

COPY PASTE METHOD DARI SIFU HARTANAH
=========================

Apabila di tanyer kepada aku bahawa camner boleh datang idea untuk menjadik aktif sebagai penggiat hartanah
Jawapan aku senang jer
COPY PASTE
Yer copy paste
Macam laa korang tak biasa buat
Ngaku jer laa
Aku bukan nak marah pun
Memang korang biasa buat
Korang jangan kecik hati aku cakap cam gitur
Dah memang menjadik lumrah nyer cam gitur
Apadehal kan kan kan
Aku pun tak kisah
Korang copy paste jer laa
Aku pun memang suker copy paste
Aku pun memang nak buat begitu
Tak payah susah payah nak pikir bagai nak rak dan penin penin gitur
Yer senang jer caranyer ialah copy paste
Paham kan cara nak buat
Copy paste jer
Aku dah bebel dah nie ... Ikut tren puan sifu kak jemah ANIS nak membebel ... Hehehe😜
Copy paste method dari sifu hartanah:
1. Beli rumah undercon
2. Beli rumah subsale
3. Beli rumah lelong
4. Beli rumah busuk
5. Buat rumah sewa
6. Buat rumah sewa untuk bilik bilik
7. Buat rumah sublet
8. Buat rumah homestay (aku masih ceburi)
9. Beli tanah pertanian
10. Tukar status tanah pertanian ke lot banglo
11. Renovation rumah busuk menjadik cantek sempurna ... Secantik cik neeelopak (adusss wife dah cubit aku 😜😜😜)
Korang baca lah tulisan dari sifu sifu
Korang hadam kan cara mereka melakukan aktiviti di atas
Korang copy paste jer
Korang ambik tindakan praktikal untuk melakukan
Korang ulang ulang sehingga lebam lebam untuk berjaya
Kan mudah konsep copy paste nie
Aku sekadar melayan "hobi hartanah" jer


No comments:

Post a Comment