30 March 2016

Lulus consent

LULUS CONSENT UNTUK GADAIAN DAN TUKAR HAKMILIK HARTANAH
===============================

Satu lagi transaksi sudah lulus untuk tukar hakmilik dan gadaian:
1. Proses sedang berlangsung
2. Antara saat saat yang indah untuk di dengar keputusan nyer
3. Consent perlu diperolehi apabila ada sekatan dari pihak berkuasa negeri yang dicatatkan pada geran hakmilik
4. Mesti perlu melalui proses ini
5. Mahu tidak mahu kita perlu buat
6. Jika belian secara tunai aku akan lakukan secara sendiri jer dengan dibantu oleh wife
7. Jika belian secara pembiayaan pinjaman akan dilakukan melalui pihak peguam yang di lantik
8. Aku belajar semua perkara nie
9. Aku mahu memahami selo belok transaksi hartanah
10. Mesti buat praktikal supaya lebih senang paham
11. Masih banyak perkara yang perlu aku pelajari
Aku sekadar melayan hobi hartanah

No comments:

Post a Comment