14 March 2016

Jeles tengok aku

JELES TENGOK AKU AKTIF HARTANAH
==============================

Monday blues pagi nie
Mood menulis pun kekadang hancus
Aku bercoti rehat today
Aku ada jugak menerima mesej yang mengatakan bahawa ada yang jeles tengok aku aktif sebagai penggiat hartanah
Aku anggap jeles itu adalah POSITIF:
1. Jeles yang membawa banyak manfaat untuk maju ke depan
2. Jeles yang boleh mencetus semangat untuk memiliki hartanah
3. Jeles yang menyebabkan untuk memperolehi ilmu berkaitan hartanah
4. Jeles mengamit hasrat untuk berkawan dengan sifu sifu hartanah
5. Jeles yang menggalakkan untuk berusaha menambah koleksi hartanah
6. Jeles yang boleh menyebabkan menjadik otak lebih kreatif
7. Jeles yang mampu mengubah cara pengurusan kewangan menjadi lebih sempurna
8. Jeles yang boleh mewujudkan semangat untuk membuat sesuatu dari luar kemampuan biasa kehidupan seharian
Tak susah pun
Senang jer kenkawan
Copy paste kaedah yang sifu sifu hartanah telah ajarkan
Tak perlu untuk penin penin kepala untuk mencipta kaedah baru
Ikut jer nasihat dari mereka
Step by step telah diperincikan
Aku tak lah pandai sangat bab hartanah nie
Cuma aku memang senantiasa menjadikan transaksi hartanah sebagai partime aku sejak dari dolu dolu lagi
Aku sekadar melayan hobi hartanah jer





No comments:

Post a Comment