24 March 2016

Berangan miliki hartanah

BERANGAN ANGAN MILIKI HARTANAH
==============================

Kadangkala selepas waktu opis hour
Aku selalur berangan angan tentang impian untuk menambah lagi portfolio hartanah melalui:
1. Rumah busuk
2. Rumah sewa
3. Bilik sewa wanita
4. Rumah untuk di renovation
5. Tanah status pertanian di tukar ke lot banglo
6. Masuk lelong hartanah samada rumah atau tanah
7. Sublet rumah dan rumah kedai
Semua perkara di atas memang menjadik aktiviti layan hobi hartanah aku
Cuma aku masih belum berpeluang untuk memiliki rumah kedai
Aku masih berangan angan ke arah itu
Modal pusingan masih tidak mengizinkan lagi buat masa ini
Tak salah kan untuk aku berangan angan dan cita cita ke arah itu
Bukan kena bayor pun untuk berangan angan
Bukan satu dosa kan kan
Dapat atau tidak itu ceriter lain
Maner tau ada peluang peluang di masa akan datang
Usaha tetap usaha
Hehehe


No comments:

Post a Comment