16 March 2016

Kongsi kan minat hobi hartanah

KONGSI KONGSI KAN MINAT HOBI HARTANAH
===========================

Dalam minggu ini 
Aku berusaha untuk ketemu sifu sifu hartanah
Aku sanggup bersusah payah untuk buat temujanji
Aku sanggup balik lewat malam semata mata untuk bersembang sembang dengan mereka
Aku anggap mereka idola aku
Aku respek mereka sebagai penggiat dalam industri hartanah
Aku kagum dengan semangat mereka
Aku mahu jadik seperti mereka jugak
Aku mahu jadik sehebat mereka dalam ilmu pengurusan kewangan
Aku nak kutip aura dari mereka wahai sifu sifu ku:
1. Tuan sifu Abang Ensem
2. Tuan sifu Shafie Bustan
3. Tuan sifu Mohd Ali Majis
4. Tuan sifu Khairul Ezuwan
Aku tidak lah hebat dalam ilmu hartanah
Cuma aku ada sedikit pengalaman tentang minat melayan "HOBI HARTANAH"
Aku suker memiliki rumah buruk pada peringkat awal dan transformasi kan menjadik rumah cantek melalui kaedah renovation
Hobi hartanah ini yang aku nak kongsi kongsi kan selalur
Ilmu yang dikongsikan akan tetap melekat dalam diri kita
Aku yakin hobi hartanah boleh memberi manfaat untuk diri kita dan generasi keturunan kita
Agar sedikit ilmu aku ini boleh memberi manfaat kepada kenkawan semua
Aku jugak suker belajar dari ilmu kenkawan semua
InsyaAllah 
Aamiin

No comments:

Post a Comment