04 June 2017

Hadiah dari mekah

HADIAH OLE OLE DARI TANAH SUCI


Ada yang bertanyer kepada aku:

"Kenaper Tuan Haji Ir. AJAK saban tahun (kerap kali) nak pergi ke tanah suci mekah dan madinah ... ulang ulang kali pergi hadir sana pulak tur ... tak penat badan ker ... dipahamkan berpuasa ramadhan di sana panas terik suhu mencecah sekitar 44 darjah celcius ... duit pun abih ... duit tur lebih baik holiday ker oberc lokasi europe ker"

.

.

Boleh ker korang tolong beri kan jawapan yang tepat atau hampir hampir tepat kepada aku

Aku akan beri kan hadiah ole ole dari mekah 

Aku akan pilih 3 orang yang beri jawapan hampir hampir tepat

Aku tanggung kos courier poslaju hantar hadiah ole ole ke alamat rumah korang

Apa tunggu lagi

Bagilah jawapan

InsyaAllah 

Yuhuu😄


Ir. AJAK

Hobi rumah busuk


Tips jawapan nya:

1. Sekurangnya satu perkataan

2. Jawapan yang tepat merupakan sebaris ayat



No comments:

Post a Comment