12 January 2016

Aku ...

UCAPAN TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KALIAN KENKAWAN
========================

Aku ucapkan ribuan terima kasih atas sokongan kalian kenkawan
Aku gagal untuk terus "add friend" lagi ke dalam akaun fb milik aku kerana dah capai limit
Jika kalian sudi ... Boleh lah "follow" yer kerana dah bukak "button follow"
Aku insan biasa jer
Tak hebat maner pun sangat
Hanya sekadar berkongsi ceriter bersama kenkawan
Aku seorang:
1. Seorang pekerja makan gaji bulanan
2. Seorang suami
3. Seorang bapa kepada kiddos
4. Seorang yang kekadang jiwang
5. Seorang yang suker melayan hobi hartanah di coti hujung minggu
6. Seorang yang suker berkongsi aktiviti harian ... Makan ... 
7. Seorang insan pendosa yang berusaha untuk terus istiqamah memohon keampunan
8. Seorang yang "family man"
9. Seorang yang suker melayan hobi melancong
10. Seorang yang kekadang bermotivasi bermomentum untuk berusaha bagi berjaya di dalam kehidupan seharian
11. Seorang yang sedang berusaha untuk ke jalan NYA
Itulah aku yer kenkawan
Segala kekurangan adalah milik diri aku
Maaf aku yer kenkawan di atas sebarang kekhilafan 
Kito berkawan di alam maya
InsyaAllah

Ir. AJAK

Www.irajak.com


No comments:

Post a Comment