10 January 2016

Meja aku

MEJA AKU SIMPLE JER
==================


Ini lah meja aku dan kerusi aku 
Ini lah tempat aku menjalankan aktiviti biznes partime hartanah
Di dalam rumah jer
Aku tidak ada opis di rumah kedai 
Tiada kemampuan buat masa ini
Aku selesa dengan cara ini
Jika nak guna printer
Kongsi dengan kiddos punyer
Di sini lah tempat aku membuat planning untuk transaksi biznes hartanah
Tahun lepas 2015 aku telah berjaya melaksanakan lebih 20 unit transaksi hartanah
Aku dibantu oleh wife tercayang
Tahun ini 2016 dijangka sekitar lebih kurang 10 unit transaksi hartanah
Itulah target dan perancangan aku
Perancangan semua dah on track
Ku mohon kepada MU YA ALLAH agar memberikan aku sumber inspirasi dan kekuatan serta momentum untuk terus melakukan yang terbaek
Korang kalian kenkawan doakan aku yer
Aamiin
Aku sekadar melayan hobi hartanah di hujung minggu jer 
Sambil
Memberikan manfaat kepada orang lain
InsyaAllah
TQ ALLAH

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment