07 March 2016

Testimoni hartanah

TESTIMONI HARTANAH ... MAKIN BERSEMANGAT
=========================

Monday blues today
Apabila aku menerima mesej di mesenger pesbuk
Apabila ada komen komen yang positif di wall pesbuk
Apabila aku menerima ucapan terima kasih di wasup
Faktor faktor positif minda akan mula mengalir:
1. Aku semakin bersemangat untuk berkongsi ilmu
2. Aku semakin ceria untuk aktif dalam dunia hartanah
3. Aku makin mencari ruang waktu untuk ketemu rakan rakan hartanah
4. Aku semakin laju untuk menaip butiran catatan di media sosial
5. Aku semakin teruja untuk polow semua tips hartanah dari sifu sifu
6. Aku semakin pantas untuk berfikir untuk adaptasi semua teori hartanah ke praktikal
7. Aku semakin seronok apabila dapat membantu rakan rakan memiliki hartanah
8. Aku dan wife semakin rajin untuk menerima panggilan dari gegadis yang mahu sewa bilik bilik sewa wanita bujang gitur ... Hehehe😜
9. Aku berusaha untuk membaca buku buku berkaitan hartanah dan pengurusan kewangan
10. Aku semakin rajin untuk bebincang apa sahaja isu berkaitan hartanah
Aku memang terasa termotivasi dengan sebarang testimoni
Malah kata kata nasihat jugak aku terima sebagai pemangkin dan panduan untuk aku memperbaiki sebarang kelemahan
Kerana aku sendiri pun masih belajar dan terus belajar dan akan terus menerus belajar
Aku bukan nak gebang kepada korang
Aku sekadar berkongsi sedikit ilmu yang aku ada jer
Pengalaman aku pun masih cetek lagi
Almaklumlah aku sekadar melayan hobi hartanah jer
Layan hobi di hari coti rehat
Hehehe😄

No comments:

Post a Comment