01 January 2016

Aku ...

SEORANG PENGGIAT HARTANAH
==========================

Begitu pantas masa berlalu
Tahun 2015 sudah menutup tirai nyer semalam
Aku gembira dengan kehidupan
Berkeluarga
Berkerjaya
Berbiznes partime melayan hobi hartanah
Bermusafir kelana melihat keindahan bumi ciptaan ALLAH
Beristiqamah untuk memohon ampun sebagai pendosa
Bermotivasi ke arah yang lebih baik dari hari semalam

TAHUN 2016
Telah terancang pelbagai visi dan misi
Akan aku rencanakan sebaiknyer
Pelbagai aktiviti telah tersemat di fikiran
Sebagai seorang penggiat hartanah yang aktif
Udah pasti agenda utama adalah "transaksi yang aktif dan berjaya"
Aku berdoa kepada MU YA ALLAH
Agar semua perancangan 2016 berjalan dengan lancar dan baik
Jika ada halangan ... Berilah aku kekuatan yang unggul untuk hadapi nyer
Dengan berkat sokongan dan dokongam dari kalian kenkawan semua
InsyaAllah
Aamiin

Ir. AJAK
Morib
01.01.2016

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment