03 January 2016

Sebulan ...

HULUR ... SUMBANG TAHFIZ ... WAKAF
==============================

Ini pun hobi aku jugak
Korang jangan sentap pulak
Kang ado yang merajuk atau left atau unfriend aku
Aku hulur
Aku sumbang tahfiz
Aku wakaf
Saban hari saban hari saban hari
Aku cuba buat
Aku buat amalkan
Aku cuba membiasakan diri
Aku cuba terus istiqamah
Ada yang bertanyer "kenapa tidak buat setiap bulan sahaja ... Kan senang"
Actually aku tiada jawapan yang tepat
Bagi aku ... Jika boleh makan setiap hari ... Kenapa nak makan hanya setiap bulan jer
Jika boleh tambah saham akhirat setiap hari ... Kenapa hanya pilih nak tambah saham akhirat hanya genap setiap bulan jer
Itu hanya pandangan aku jer laaa
Ampun kan dosa aku YA ALLAH kerana aku adalah pendosa
Ampun kan jugak dosa rakan rakan aku yang  membaca dan meng AAMIIN kan luahan aku nie ... Serta rahmati mereka semua

@@@@ nota : gambar di atas hanya hiasan sahaja yer kenkawan ... Korang jangan tengok perot aku yang boroi tur dan kepala botak tur yer ... Hehehehee😄

No comments:

Post a Comment