05 August 2016

Below market

BELOW MARKET VALUE
==================

Merujuk kepada screen shot yang aku sertakan
Aku nak kongsi kan lagi ceriter
Beliau merupakan rakan dalam facebook aku
Harap beliau tak kisah lah dengan paparan ceriter ini yer
Kami pernah ketemu 1 kali apabila melawat hartanah tersebut
Sekali lagi ceriter bahawa aku cuba mempermudahkan urusan transaksi jual beli
Aku menjual rumah pada harga di bawah market value
Aku jual pada harga rm220 ribu
Market value dari bank ialah rm240 ribu
Sekitar 10% aku bagi diskaun boleh dikira gitur ler
Aku teriima deposit pun sekitar 2% jer dari nilai MV
Malah untuk kos lawyer fee pun aku mendahulukan bayaran dan kemudian akan di claim semula dari buyer
Buyer kekurangan modal tunai di tangan
Aku cuba mempermudahkan semua urusan
Spesifikasi rumah:
Teres 2 tingkat 
Unit tengah
4 bilik
3 tandas
Porch di reno
Dapur di reno tarik habis tanah
Lokasi yang strategik 
Mudah untuk disewakan
Aku cuba untuk permudahkan semua urusan
Aku cuba bantu di mana yang termampu
Aku cuba diskus sebaiknyer
Aku yang deal dengan direct buyer
Aku yang koordinasi dengan pihak lawyer
Aku yang beri advice
Banyak kebaikan buyer dapat:
Jimat kos Agent REN 3.18% gitur
Dapat berbincang dengan direct owner
Owner cuba sesuaikan dengan keadaan kewangan yang buyer ada
Aku heppy dapat membuat sesuatu kebaikan kepada orang lain
Moga berkat di hari jumaat today akan membuka pintu pintu rezki dan pintu pintu kebaikan untuk kita semua
Aku sekadar melayan hobi hartanah
Sambil itu memang mahu memberi manfaat kepada kalian semua
InsyaAllah 
Aamiin

Ir. AJAK
www.irajak.com

No comments:

Post a Comment