02 August 2016

Close deal

ALHAMDULILLAH 
ALLAH izinkan close deal
Transaksi hartanah untuk yang sekian kalinya untuk tahun ini 2016
Aku sebagai pembeli
Aku sebagai penjual
2 transaksi serentak akan berlaku
Macam berbentuk kontra
Aku memudahkan urusan "sahabat" untuk upgrade rumah kediaman ke rumah 2 tingkat
Alasan beliau untuk memberi keselesaan kepada anak anak yang telah meningkat dewasa
Nak beli dari pihak pemaju semua dah bermula setengah juta katanya di seremban 2 atau bandar ainsdale 
Maka aku memudahkan urusan
Aku jual sebuah rumah teres 2 tingkat kepada sahabat dengan kaedah yang paling mudah
Deposit pun aku ambil rm5ribu jer iaitu kira kira 1.5% sahaja dari harga jualan untuk proceed SnP
Moga ALLAH mempermudahkan segala urusan seterusnya
Beliau meminta agar di buat sedikit renovation
Maka aku dengan lapang hati bersetuju
Aku yakin jika kita permudahkan segala urusan orang lain
Pasti ada kebaikan untuk kita pulak di kemudian hari
Betoikan 
Aku terasa heppy apabila dapat memberi manfaat kepada yang memerlukan
InsyaAllah 
Aamiin
😄👍

No comments:

Post a Comment