09 January 2016

Sold ....

SOLD
TERES 1 TINGKAT
HARGA RM235 RIBU
SIKAMAT SEREMBAN
================ Alhamdulillah
Penuh kesyukuran
Awex comei lotey dari kelate
Telah melamar rumah nie
(Beliau kawan fb saya ... Jika dia baca ... Buat sonyum dah laaa ... Jangan komen yer ... Hehehe)
Beliau telah membayar deposit dan saya akan proceed dokumen S&P dengan pihak panel lawyer 
Kos lawyer semua saya tanggung beres tolong bayoo kan
Bertuah buyer nie kerana rumah telah sempurna cantek di fully renovation
Ramai yang berminat dan maybe kecewa
Malah ramai yang berhasrat untuk melawat lokasi rumah weekend nie
Tunggu next unit hartanah milik aku untuk dilupuskan
Sedang planning nie untuk pilih yang mana satu didahulukan
Sekadar untuk memberi manfaat kepada yang memerlukan
Aku bukan AGENT HARTANAH Yer
Sekadar melayan hobi hartanah jer
TQ ALLAH

Www.irajak.com

#layanhobi

No comments:

Post a Comment