09 January 2016

Tomyam sup daging power ...

HARTANAH BERNILAI RM ENAM ANGKA
LANDED PROPERTY
===============================

Transaksi bermula
Permulaan yang baik bagi tahun 2016
Aku sebagai owner hartanah
Memulakan rentak bicara
Sambil makan tomyam dan sup daging power
Formula menjadik
Deposit RM lima angka dapat digenggam
Pengalaman sebagai penggiat hartanah selama sekitar tempoh 10 tahun diguna sebaik mungkin
Kita perlu jujur dalam transaksi hartanah
Memberi yang terbaik kepada rakan rakan sambil memberi produk hartanah yang berkualiti
Aku bukan AGENT HARTANAH
Aku adalah owner yang membuat MARKETING ke atas hartanah aku sendiri
Boleh ker saya berbuat sebegini wahai sifu sifu ku ...
Sekadar melayan hobi hartanah jer
Sambil
Memberi manfaat kepada yang memerlukan
TQ ALLAH
Berkat berdoa selepas sholat berjemaah maghrib di masjid tadi
Aamin

#layanhobi 

No comments:

Post a Comment