27 February 2016

Aku serious hobi hartanah

AKU SERIOUS HOBI HARTANAH
========================

Aku serious dalam menjalankan hobi hartanah
Aku telah meletakkan matlamat yang jelas dalam menjalankan hobi hartanah
Aku buat perancangan yang rapi dalam melayan hobi hartanah
Aku susun perancangan hobi hartanah itu menjadik sempurna
Aku belek belek perancangan hobi hartanah aku supaya menjadik betoi betoi sempurna
Aku ejas ejas perancangan hobi hartanah ini menjadik "games aku sendiri"
Aku jugak suker praktikkan apa yang sifu hartanah cakap dan sarankan
Aku mahu ada keputusan yang dicapai setiap kali melibatkan perbincangan berhubung hobi hartanah
Aku menegur kepada "stakeholder" tur perkara biasa dalam melayan hobi hartanah
Aku jugak jugak berkawan rapat rapat dengan semua "stakeholder" aku (nanti esok esok aku menulis senarai stakeholder yang aku selalur berhubung)
Aku buat betoi betoi hobi hartanah supaya ada hasil yang positif
Aku mahu "hasil" yang diperolehi dari hobi hartanah memberikan keberkatan dan barakah untuk aku:
1. Menyara family iaitu wife dan kiddos
2. Bantu ibu
3. Bantu adik
4. Bantu keluarga mertua
5. Bantu saudara terdekat
6. Sumbang ke arah kebaikan
7. Sumbang ke wakaf
8. Sumbang ke tahfiz
9. Keluarkan zakat setiap tahun ... Tahun lepas aku berjaya mengeluarkan zakat untuk 5 angka ... Aku berdoa supaya suatu hari nanti aku berpeluang untuk mengeluarkan zakat untuk 6 angka ... Aku bertekad dan berazam sungguh sungguh dalam bab zakat
Aku sangat sangat bertenaga dalam melayan hobi hartanah
Aku sangat bermotivasi dalam mengutip ilmu ilmu hartanah dari sifu sifu
Aku sangat komited melaksanakan tugas berkaitan hobi hartanah
Aku rasa sangat gembira dapat berkongsi pengalaman aku dalam hobi hartanah
Aku rasa teruja untuk copy paste apa yang sifu sifu hartanah telah berjaya laksanakan
Aku harap korang boleh copy paste jer apa yang aku telah buat
Senang jer kan ... Tiru dan tiru serta terus meniru
Tapi bab jiwang pepagi jemaat ... Korang jangan buat pasal ... Kang pinggan mangkuk berterbangan kat dapur
Gurau jer 😄😄😄


No comments:

Post a Comment