26 February 2016

42 tahun

MY BESDAY 42 TAHUN
26 FEBUARI 2016
=================

Alhamdulillah
Penuh kesyukuran ke hadrat ALLAH
Today genap umur aku 42 tahun
Hari Jumaat penghulu segala hari yang penuh barakah
Aku pasrah dengan segala rezki dan peluang dari NYA yang dipinjamkan kepada aku
Terima kasih emak yang mengandungkan dan melahirkan serta membesarkan aku
Berkat doa dari emak tersayang senantiasa aku harapkan
Buat arwah ayah aku hadiahkan Al Fatihah yang telah menyara aku dengan tulang empat kerat nya
Buat adik adik yang kita membesar bersama sama sebagai satu darah daging yang dicincang tak akan putus
Buat arwah adik Muhammad Suhaimi hadiahkan Al Fatihah yang aku rindu selalur
Buat isteri ku yang amat dicintai di kala susah dan senang kita bersama sama mengharungi badai kehidupan
Buat kiddos yang senantiasa membahagiakan papa dengan pelbagai karenah dan hilai tawa
Buat sekalian rakan rakan yang senantiasa mendoakan dan support aku
Aku heppy dengan segala kehidupan sekarang
Aku bersyukur dengan kehidupan sekarang
Aku redho dengan kehidupan sekarang
Moga aku terus istiqamah untuk menjalankan tanggungjawab aku sebagai hamba kepada NYA
TQ ALLAH
Aamin
😄😄😄


No comments:

Post a Comment