13 February 2016

Pemasangan plaster siling

PEMASANGAN PLASTER SILING
=========================

Aku cuber menaikkan seri sebuah rumah
Aku berpikir kaedah nyer
Aku cuba laksanakan 
Aku seboleh boleh nyer akan cuba memasang plaster siling pada sebuah rumah:
1. Pada porch kereta
2. Pada ruang tamu
3. Pada ruang makan
4. Pada ruang dapur
5. Pada ruang tamu tingkat atas jika rumah lebih dari setingkat
6. Pada bilik utama
7. Pada bilik nombor 2 dan 3 serta 4
8. Pada balkoni tingkat 1 jugak
9. Dalam tandas pun sama
Aku suker plaster siling yang simple jer dan berwarna putih
Aku suker pasang cornis yang simple jugak 
Aku tidak suker yang banyak bunga 
Aku tidak suker yang berbagai bagai warna
Apabila memasang plaster siling
Ada beberapa kebaikan:
1. Ruang siling akan nampak sangat kemas
2. Ruang siling akan nampak sangat cantek
3. Ruang siling apabila dipasang dengan lampu downlite lagi lah nampak kemas dan sempurna
4. Ruang siling akan nampak sangat sangat berseri seri jika ada bajet untuk pasang lampu candeliar gitur
Aku sekadar berkongsi ceriter jer
Aku pun tak tahu samada pendapat aku nie tepat atau pun tidak
Aku sekadar melayan hobi hartanah
TQ ALLAH

HOBI HARTANAH

Share jika bermanfaat

#layanhobi


No comments:

Post a Comment