12 February 2016

Renovation menaikkan nilai

RENOVATION MENAIKKAN VALUE RUMAH
=================================

Ramai yang bertanyer kepada aku:
1. Kenapa aku suker renovation rumah
2. Kenapa aku sanggup menghabiskan masa untuk renovation rumah
3. Kenapa aku sanggup habis kan wang untuk renovation rumah
4. Kenapa aku sanggup berpenat lelah untuk renovation rumah
5. Kenapa aku sanggup berpikir untuk design renovation rumah
Jawapan aku mudah jer ... Jeng jeng jeng
Sebab aku LAYAN HOBI HARTANAH
Hahahahaaaa 😄😄😄
Mesti korang tak puas hatikan dongan jawapan aku ... Kan kan kann
Okey lah 
Aku jawab secara jujur nyer
Antara sebab utama aku lakukan renovation rumah ialah:
1. Layan hobi ... Layan hobi ... Layan hobi ... Betoi aku minat layan hobi hartanah
2. Menaikkan nilai sebuah rumah
3. Nampak cantek di mata aku
4. Nampak cantek di mata korang jugak
5. Nampak cantek di mata cik rota rodanna
6. Mudah untuk aku memikat bakal bakal pembeli yang serious
7. Mudah untuk aku memikat para penyewa yang budiman
8. Mudah untuk aku menerima sewaan dari awex awex chomel bagi bilik bilik sewa wanita yang aku buat skrang nie
9. Mudah untuk aku jadikkan sebagai testimoni bagi NEXT PROJECT
Sekadar sharing aku di pagi nie
Aku sekadar melayan hobi jer
TQ ALLAH

HOBI HARTANAH

Tolong share jika beri manfaat

#layanhobi


No comments:

Post a Comment