21 February 2016

Ketagih aktiviti hartanah

KETAGIH AKTIVTI HARTANAH
======================

Macam biasa
Hari coti sabtu
Aku mesti selitkan aktiviti hartanah:
1. Sebab aku minat
2. Sebab aku suker
3. Sebab aku heppy layan hartanah
4. Sebab aku rasa girang lihat hartanah
5. Sebab aku rasa teruja lihat hartanah
6. Sebab aku rasa tenang menatap hartanah yang siap di renovation
7. Sebab aku ketagih layan hobi hartanah ... Hehehe😄
Potang nie aku ditemani wife ke rumah di nilai impian
Rumah yang 99% siap di renovation
Aku dan wife rasa teruja kerana rumah sudah hampir sempurna sesangat siap nyer
Tapi kami rasa patut di basuh tiles lantai di bahagian porch kereta untuk nampak lebih sempurna
Tiles lantai:
1. Di sapu lantai dengan penyapu
2. Di buang pasir pasir dengan penyodok sampah
3. Di kikis ada sedikit tompok tompok halus cat yang menitis semasa di cat plaster siling gamak nyer
4. Di basuh dengan air sedikit campuran "asid"
5. Di bilas dengan air bersih beberapa kali
6. Di mop lantai dengan air di campur fabuloso
Lantai tiles sudah nampak bersih
Lantai tiles sudah nampak berseri
Lantai tiles sudah nampak menawan
Lantai tiles sudah membahagiakan aku dan wife
Lantai tiles sudah menggembirakan aku dan wife
Walaupun sedikit rasa penat potang nie tetapi amat berbaloi baloi kerana sambil mengeluarkan peluh untuk bersenam jugak lah kiranyer
Alhamdulillah
TQ ALLAH atas segala peluang yang dipinjamkan
Aku pasrah


No comments:

Post a Comment