20 February 2016

Kiddos lawat rumah busuk

KIDDOS LAWAT RUMAH BUSUK
========================

Pagi sabtu today
Hari coti skolah hujung minggu
Selepas selesai bekfes
Tak sempat mandi lagi pun ... Hehehehe😄
Aku bawak kiddos naik kapcai
Merempit di taman taman perumahan
Carik rumah busuk dan buruk
Pusing punyer pusing punyer pusing
Tersinggah di sebuah rumah nie
Kiddos tanyer "papa nak beli rumah nie ker ... 
Teruk laaaa rumah nie papa ... 
Pintu pun dah rosak ... 
Tingkap dah pecah ... 
Lampu pun takder ... 
Meter air dah dicabut ... 
Lalang pun dah tumbuh ... Eeeeeee buruk laa"
Papa jawab "ini lah rezki kiter nak ...
Rezki rumah buruk nie lah yang menyebab korang boleh sampai melancong holiday saban tahun bermusafir di bumi ALLAH:
1. London
2. Indonesia
3. Paris
4. Jepun
5. Korea
6. Hong Kong
7. China
8. Vietnam
Faham ker kiddos ku"
Terkedu kiddos aku jawab cam gitur
Kiddos makin celik hartanah
Kiddos makin banyak persoalan
Kiddos makin penin dengan hartanah
Kiddos dan macam macam dah tentang hartanah
Aku heppy kiddos mula memahami minat aku melayan hobi hartanah
Aku berharap agar kiddos dapat membesar dongan situasi ini
I like
TQ ALLAH


No comments:

Post a Comment